Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,68 (17%)
Cena ar atlaidi*:
3,31
Pirkt
Identifikators:194912
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Šādā vērtēšanas procesā piedalās gan skolēns, gan skolotājs. Viņi kļūst par sadarbības partneriem, jo atbildība par sadarbību jāuzņemas abām pusēm. Ja skolēns un skolotājs vienojas, ka vērtēšanas uzdevums ir katra personības individuāla attīstība, tad kopīgi jāatrod arī atbildes uz šādiem jautājumiem.
Skolotājam jādod iespēja skolēniem vērtēt sevi mācību nodarbībās. Tādējādi skola veicina skolēna patstāvību, veido pozitīvu attieksmi pret mācībām, motivē. Lai pilnveidotu šo pieredzi, tiek izstrādāti skaidri vērtēšanas kritēriji. Pretstatā situācijai, kad skolēns, saņemot darbu ar vērtējumu “nepietiekami”, neko tā arī neuzzina par padarīto un sasniegto, pirms tēmas mācīšanās tiek izvirzīti kritēriji: kam kā jābūt, lai konstatētu, ka mācību viela ir apgūta. Šāda pieeja veicina prasmi novērtēt ne tikai sevi, bet arī citus. Kritēriji ir kā orientieri mācību procesā, un līdz ar to vērtēšana nav atkarīga no autoritātes un sociālajām attiecībām.
Pašvērtējums ir pamats noslēdzošajai sarunai ar skolotāju un klasesbiedriem par paveikto. Ja skolēniem ar skolotāju izveidojušās labas pavērtēšanas tradīcijas, ir vieglāk veikt arī kopvērtējumu, kas ir gan pašvērtējuma, gan cita vērtējuma rezultāts, ko skolotājs apkopo.
Skolotāju prasme pašiem novērtēt savu darbību ir nepieciešama, lai varētu uzlabot savu profesionālo darbību, kā arī izvērtēt mācīšanās procesa rezultativitāti. Savukārt skolēns iemācās analizēt savu darbību un rezultātus, paredzot mācīšanās nākamos soļus.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,89 €
Materiālu komplekts Nr. 1239952
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Šodienīga izpratne par mācīšanos”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/194912

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties