Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,35 (14%)
Cena ar atlaidi*:
2,14
Pirkt
Identifikators:863846
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Vizuālā reklāma, kas ir veidota kā attēls žurnālā ir formāli organizēta komunikācija, kā mērķis ir piesaistīt klientu, tas ir, žurnāla lasītājus attiecīgajai lietai. Kā šajā gadījumā reklāma par veikala „Drogas” akciju. Šī veida komunikācija ar klientiem parasti notiek noteiktā laika periodā, kad konkrētajam veikalam ir nepieciešams izpārdot novecojušo preci. Mērķis noteikti ir piesaistīt klientus, šajā gadījumā matu kopšanas līdzekļu, dekoratīvās kosmētikas un parfimērijas izpārdošanai. Parasti uz tamlīdzīgām reklāmām cilvēki reaģē pozitīvi un ir diez gan atsaucīgi uz šāda veida akcijām. It īpaši uzmanību pievērš sievietes portrets, ar kā palīdzību parāda piedāvāto līdzekļu efektivitāti uz izskatu. Savukārt, kanāls, kas saista sūtītāju ar saņēmēju, šīs reklāmas popularizēšanai, manā gadījumā, ir žurnāls. Šajā žurnālā ievietotā reklāma var piesaistīt gan tos cilvēkus, kas ikdienā lasa to žurnālu, gan arī cilvēkus, kas varbūt nejauši ir uzšķīruši. Šis komunikācijas veids vairāk būs saprotams tai cilvēku grupai, kura ir vai bija saistīta ar šo veikalu un vēl jo vairāk, ja izmanto kādu no akcijā piedāvātajiem līdzekļiem. Jo cilvēki mēdz pievērst uzmanību tādām lietām, par kurām kaut cik ir dzirdēts vai zināms, arī nepieciešams.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,76 €
Materiālu komplekts Nr. 1122623
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Situācijas analīze komunikācijas teorijās”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/863846

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties