Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:382078
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Cilvēks ir visas pasaules pamats. Zināšanas palīdz veidot pasaules uztveri, izprast to un pilnveidot sevi kā personību, bet prakse, iemaņas un darbs dot iespēju pārliecināties un pārbaudīt uzzināto un izprasto. Ikviens ir personība un ikkatram piemīt tieksme ilgoties pēc augstākām vērtībām un sasniegt kāroto. Lai tas viss varētu pastāvēt un veidoties ir vajadzīga saskarsme, informācijas nodošana tālāk un savstarpēja sadarbošanās. Viens cilvēks neveido pasauli, nesekmē izglītības attīstību, nevērtē valdības darbu un viens pats cilveks nav sabiedrība, vientulībā nevar veidoties attiecības ar sabiedrību. Arī man, nespējot precīzi nodefinēt vārdu savienojumu, par ko līdz šim strīdas arī zinātnieki „Public Relations”, jeb latviskajā tulkojumā „sabiedriskās attiecības” vai „ saites ar sabiedrību”,”sazināšanās līdzeklis”, “informācijas darbs” rodas jautājums, kas tad īsti ir sabiedriskās attiecības un ko es uzzināšu turpmāk studējot šo priekšmetu?
“Latviešu valodā PR jēdzinam, kā iepriekš norādīts, tuvāk atrodas “publisks”, nevis “sabiedrisks”. Pirmais formulējums daudz precīzāk norāda PR darbības jomu, kas ir krietni plašāka nekā tikai “attiecības ar sabiedrību un sabiedrības dēļ”, jo “publisks” latviski nozīmē “ 1. Tāds, kas notiek, publikai, sabiedrībai redzot, dzirdot. Publiska runa, uzstāšanās. Publisks skandāls. Publiski paziņot. Publiski apvainot kādu. 2. Visiem pieejams, atklāts. Publisks sarīkojums. Publiska izrāde” (Latviešu valodas vārdnīca, 1997). “ [1., 7.lpp.]
Sabiedriskās attiecības ir sociāla sistēma ar mūsu cilvēku fizisko un garīgo vajadzību apmierināšanu, tas ir konkrētas attiecības ar sabiedrību, nepārprotami norādot pieprasījumu pēc ieguldījuma sabiedrības labā, tāpat arī atklātuma principa ievērošanu organizacijas, uzņēmuma vai jebkura cita PR subjekta attiecībās ar sabiedrību.” [1., 7lpp.]

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties