Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,42 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,07
Pirkt
Identifikators:224640
Vērtējums:
Publicēts: 18.12.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mēs dzīvojam informācijas laikmetā, kurā informācija ir gan darba rīks, gan ierocis, un jābūt īpašām iemaņām, lai spētu prasmīgi rīkoties ar informāciju.
Kā panākt uzņēmuma atpazīstamību? Pastāv daudz iespēju un veidu, bet viens no tiem, kas Latvijā ienāk tikai pēdējos gados, ir sabiedriskās attiecības, kas tiek kombinētas ar citām mārketinga aktivitātēm.
Ar vārdiem publiskās attiecības (no angļu val. Public relations – sabiedriskās attiecības) tiek saprasti visa veida kontakti, kurus organizācija realizē ar savu vidi.
Latvija ir salīdzinoši maza valsts un līdz ar to arī sabiedrisko attiecību tirgus nav plašs, tas ir izaugsmes stadijā, kuru starpā pastāv konkurence…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Anotācija grāmatai S.Veinberga "Publiskās attiecības. Teorija un prakse"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/224640

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties