Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:709461
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.04.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās uzņēmumi izstrādā dažādas reklāmas attiecīgi savai mērķauditorijai, līdz ar to
pastāv arī dažādi reklāmu veidi. Reklāmu veidus iespējams iedalīt konkrētāk pēc mērķiem, pēc satura,
pēc aptveramās teritorijas un pēc to izplatīšanas veidiem, kanāliem. 1 Neapšaubāmi, attiecīgi reklāmu
veidiem, reklāma veicina jaunu produktu ieviešanu tirgū, sniedz informāciju par produktu, veido
noteiktu produktu un uzņēmuma tēlu, veicina sabiedrības kultūras un estētisko vērtību attīstību un
piedalās cilvēku domāšanas un sociālās uzvedības veidošanā. 2
Raugoties uz starptautiskā zīmola Nike izstrādātajām reklāmas kampaņām, iespējams secināt,
ka zīmols neizmanto tikai viena veida reklāmas savas mērķauditorijas sasniegšanā un uzrunāšanā vai
savu jauno produktu virzīšanā tirgū vai, protams, komunikācijas veidošanā ar patērētājiem. Zīmolam
ir novērojamas gan informatīvās reklāmas par jauniem produktiem, ko zīmols piedāvā, gan
komercreklāmas, uzsverot zīmola identitāti, vērtības, veidojot pozitīvu uzņēmuma un tā produktu
tēlu.…

Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1397334
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties