Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,45 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,04
Pirkt
Identifikators:692387
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

SIA „PKL” un OÜ PKL Holding apvienošanās situācijas analīze
Situācijas apraksts – Igaunijā reģistrēta komercsabiedrība OÜ PKL Holding, kas nodarbojas ar aktīvu pārvaldību, vadības pakalpojumiem un darījumiem ar nekustamo īpašumu vēlas iegūt vienpersonisku ietekmi pār Latvijā reģistrētu uzņēmumu SIA „PKL”, kas sniedz velkoņu palīdzības pakalpojumus vietējiem un ārzemju kuģiem Rīgas Brīvostas teritorijā, ledus laušanas pakalpojumu, glābšanas pakalpojumus velkoņu palīdzības ietvaros un kuģu glābšanas pakalpojumus pēc pieprasījuma.
Pušu viedokļi – OÜ PKL Holding vēlējās panākt apvienošanos, lai uzņēmuma darbība un vadība būtu efektīva gan vietas nostiprināšanai tirgū, gan peļņas gūšanai, taču otra puse uzskata, ka apvienošanās būtu negatīva, tādējādi padarot OÜ PKL Holding par vienu no dominējošajiem uzņēmumu šajā sfērā.
Atrisinājums – Tika atļauta apvienošanās, kas paredzēta, Igaunijas uzņēmumam OÜ PKL Holding iegūstot izšķirošu ietekmi pār AS PKL, jo nevienā no tirgiem neveidojas koncentrācija.
Uzskatu, ka šī apvienošanās ir vērtējama pozitīvi, ja šis uzņēmums tiks koncentrēts Latvijā, tad tā atrašanās vieta būs priekšrocība Baltijas un Ziemeļvalstu tirgos, tādējādi ienesot Valsts kasē papildu finansu līdzekļus.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,53 €
Materiālu komplekts Nr. 1245091
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas regulējums Latvijā. Reklāmas tiesiskie un ētiskie aspekti. Mediji un reklāma”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/692387

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties