Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:491701
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.04.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mūsu grupas izvēlētā reklāmas kampaņa analīzei – veikala „CUBUS” apģērbu reklāma televīzijā.
Reklāmas kampaņas bieži vien ir tendētas aptvert pēc iespējas plašāku auditoriju, tāpēc reklāmas tiek izvietotas vairākos medijos kampaņas ietvaros. Visbiežāk reklāma tiek izvietota presē un televīzijā, arī vides medijos, radio, internetā. Konkrētajā gadījumā „CUBUS” apģērbu reklāma tiek izvietota presē, uz ielām – vides reklāma un, protams, televīzijā. Katrai reklāmas metodei ir savas īpašības, taču televīzija joprojām aptver visplašāko auditoriju. Vienlaicīga vizuālā un skaņas ietekme rada klātbūtnes efektu un parāda cilvēkam to, cik labi viņš jutīsies, ja nopirks konkrēto preci. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties