Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,22 (11%)
Cena ar atlaidi*:
1,77
Pirkt
Identifikators:185168
Vērtējums:
Publicēts: 19.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Globalizācija, kas ir ekonomikas un sociālās integrācijas pastiprināšanās process pasaulē, notiek aizvien straujāk. Protams, tam ir ietekme arī uz reklāmu.
Ja kādreiz reklāma pārsvarā pie patērētāja nonāca caur TV, radio un presi, tad pašlaik, ekonomikas globalizācijas apstākļos reklāma var būt ļoti dažāda un nonākt līdz auditorijai ļoti dažādi, kā, piem., ar katalogu un interneta starpniecību, kas ir ļoti saistīts ar strauju interneta lietotāju pieaugumu, bet ne tikai. Pašlaik nav nekas neparasts, ja reklāma tiek izvietota visneparastākajos veidos – uz māju sienām, uz automašīnām uz dažnedažādiem priekšmetiem (cepurītēm , T-krekliem, krūzītēm, lietussargiem, somām utt. ), uz tramvajiem un vēl un vēl .…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas īpatnības ekonomikas globalizācijas apstākļos”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/185168

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties