Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:279563
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.06.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma – neapšaubāmi ir mūsu ikdiena, tā ir daļa no mums. Tā tiek radīta priekš mums. Ne vienmēr reklāma ir interesanta, ne vienmēr garlaicīga. Ikviens no mums saprot šo vārdu pa savam, vienam tā ir laba pauze, lai izskrietu ātrā pastaigā ar suni, otriem – laba izklaide. Cik dažādi mēs esam, tik dažāda ir mūsu attieksme pret to.
Lai arī reklāmas dažbrīd ļoti „krīt uz nerviem”, tās ir un paliek vienmēr un visur kopā ar mums. Jautājums – kāpēc tik daudziem reklāmas tik ļoti nepatīk? Viens iespējams atbildēs, ka tā parasti iztraucē vislabāko filmas momentu (tas protams ir ļoti nepatīkami), cits teiks, ka viss jau būtu labi, ja vien dažas no tām nebūtu tik banālas un saprotamākas. Saprotamākas? Jā, tieši tā. Tieši reklāmas saprotamība un nodošana cilvēkam ir viens no faktoriem, kas padara reklāmu vai nu labu, vai – sliktu.
Nekad mūžā nebiju iedomājusies, ka reklāma iedalās – labā vai sliktā. Priekš manis reklāma ir vienmēr bijusi vienkārši reklāma.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties