Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,72 (18%)
Cena ar atlaidi*:
3,27
Pirkt
Identifikators:343039
Vērtējums:
Publicēts: 28.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Viens no svarīgākiem mārketinga komunikāciju veidiem ir reklāma. Reklāma, kā ziņojumu izplatīšanas paņēmiens ir pazīstams jau sen. To izmanto, lai veidotu uzņēmuma imidžu, nostiprinātu cilvēku nostāju par noteiktu produktu vai pakalpojumu cenu, izplatītu informāciju par produktu (pakalpojumu) pārdošanu, propagandētu noteiktas idejas u.tml.
Reklāmas kampaņa tiek veidota izejot no tas, ka vajag ietekmēt pircēju domāšanu un rīcību tirgū. Lai patērētāji izvēlējas tieši mūsu skaistumkopšanas salonu. Tāpēc, mēs izvelējamies:

Reklāma

pēc satura: pēc aptveramās teritorijas: pēc izplatīšanās veidiem
- komercreklāma - vietējā - internets
- avīzes
- radio
- ārēja reklāma (stends)
- nosūtīšana pa pastu

Reklāmas kampaņas loma izpaužas kā viena no produktu virzīšanas tirgū un vienlaikus – kā mārketinga kompleksa elements. Tāpēc, reklāmas mērķi un uzdevumi ir sekojoši:
Informēt – dod informāciju par piedāvāto pakalpojumu klāstu; izskaidrot skaistumkopšanas salona īpašības un īpatnības; aprakstīt iespējamos pakalpojumus; veidot uzņēmuma tēlu (imidžu).
Pārliecināt – veidot pārliecību par skaistumkopšanas salona priekšrocībām un aktualitāti; orientēt pircēju uz jaunajām tehnoloģijām; mainīt pircēju uztveri par pakalpojuma īpašībām; pārliecināt pircējus būt atsaucīgiem pret pirkuma piedāvājumu.
Atgādināt – atgādināt pircējam, ka skaistumkopšanas salona piedāvātais pakalpojumu klāsts viņam būs vajadzīgs jau tuvākajā laikā; atgādināt, kurš šo produktu un pakalpojumu var nopirkt; saglabāt atmiņā konkrētu pakalpojumu svarīgākās priekšrocības; atgādināt par uzņēmuma atrašanās vietu un darbību.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,21 €
Materiālu komplekts Nr. 1159221
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Skaistumkopšanas salona "Savanna" reklāma un noieta stimulēšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/343039

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties