Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,38 (19%)
Cena ar atlaidi*:
1,61
Pirkt
Identifikators:475798
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Protams, reklāmas saturs tiek mainīts arī sekojot citām tirgus tendencēm, vai citiem piemērotiem apstākļiem lai palielinātu pircēju skaitu. Tā piemēram karstā laikā aktivizējas atspirdzinošo dzērienu tirgotāji, mēģinot pārliecināt izslāpušos patērētājus, ka tieši viņu ražotais dzēriens būs labākā izvēle.
Apskatot reklāmas mērķus un reklāmas ietekmi uz patērētāju var secināt, ka veiksmīga reklāma ir neapšaubāmi nozīmīgs līdzeklis lai iepazīstinātu patērētāju ar savu preci, pārliecinātu par preces kvalitāti un pastāvīgi palielinātu pircēju skaitu, veicinot uzņēmuma uzplaukumu un saglabāšanu konkurētspējīgās pozīcijās tirgū.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,00 €
Materiālu komplekts Nr. 1306613
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāma un tās ietekme uz patērētāju”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/475798

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties