Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,26 (13%)
Cena ar atlaidi*:
1,73
Pirkt
Identifikators:716298
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.12.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Lai saglabātu Latvijas radošās reklāmas ir jābūt kritiskajai domāšanai, skatīties uz visu kritiski, uz sevi, citiem un savu darbu. Ne tikai šī īpašība ir vajadzīga, bet arī jāiegulda laiks, lai trenētu prasmes, nepadoties problēmu priekšā un pierādīt savu neatlaidību. Bez šīm īpašībām notiek „citronu bizness”, kā to sauc eksperti, tas nozīmē, ka visas idejas tiks „izspiestas” un reklāmas biznesā vairs vietas nebūs, jo līdz galam „noturās” tikai tie, kas piekopj savas stiprās puses un uzlabo- vājās.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,54 €
Materiālu komplekts Nr. 1336041
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāma šodien: nauda un radošums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/716298

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties