Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
9,99
Ietaupījums:
1,80 (18%)
Cena ar atlaidi*:
8,19
Pirkt
Identifikators:284431
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2009.g. - 2009.g.
Darba fragmentsAizvērt

Ikviens darbs ir darbs, ja to mīli. Jāatzīst, ka ar vienkāršu darīšanu vien, darbs nesokas. Tāpēc motivācija ir svarīga un nepieciešama lieta. Piemēram, bez motivācijas nav iespējams nekur. Arī ikdienas dzīvē motivācijai ir ļoti liela nozīme. Piemēram, students uz lekcijām neietu, ja viņu nemudinātu zināšanas, profesijas iegūšana, augstākās izglītības iegūšana. Tas pats likums darbojas arī jebkurā darbavietā. Darbinieku ir jāmotivē, lai viņš tiektos augstāk un augstāk.
Manis aizsāktais temats par motivāciju ir vistiešākajā mērā saistīts ar reklāmas profesijas izvēli. No iepriekš rakstītā var secināt, var izveidot nelielu loģikas ķēdīti: cilvēks iet strādāt reklāmas darbības lauciņā, jo viņu pamudina kaut kas, kas aizrauj, jo tas viņam ir kaut kas jauns, jo cilvēks ir radošs un jaunu ideju pārpilns. Un, ja šādu cilvēku ir vairāk nekā viens, tad darba devējam rodas motivācija kaut ko mainīt darbavietā, kaut ko jaunu ieviest, jo viņš redz, ka jauni un perspektīvi cilvēki viņam tik tiešām ir nepieciešami. Un tālāk, strādājot diendienā par reklāmas speciālistu, rodas ikdienas rutīna, kuru kaut kā ir jāizkliedē. Tad ir nepieciešama darba devēja motivācija, kura dotu jaunus spēkus un jaunas idejas.
Noslēgumā var secināt:
1. Reklāmas profesija ir ciešā mērā saistīta ar psiholoģiju, jo izprast cilvēkus un viņu vēlmes no psiholoģijas viedokļa skatoties ir daudz vienkāršāk un produktīvāk.
2. Reklāma ir profesija, kura sevī ietver ļoti daudz no apkārtējās pasaules, no apkārtējiem cilvēkiem un no notikumiem.
3. Reklāmai piemīt sava ētika, kuru ir jāievēro, citādi reklāma zaudē savu identitāti.
4. Reklāmas speciālistam ir jābūt tādam cilvēkam, kuram piemīt vairākas svarīgas īpašības. Piemēram, jābūt ekspertam savā jomā, jānosaka profesionālās ambīcijas, jāprot komunicēt, lai nezaudētu klientus un darbiniekus.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāma kā profesija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/284431

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties