Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,45 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,04
Pirkt
Identifikators:237300
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1.Definēt:
Kas ir pamatprodukts – alus
Taustāmie parametri – iepakojums – pudele, skārdene un etiķete, Carlsberg zīmols
Kādas vajadzības apmierina –
Pēc Abrahama Maslova vajadzību hierarhijas
1.Fizioloģiskās vajadzības – remdēt slāpes, ne vien pamata (izdzīvošanas) līmenī, bet kādā augstākā (komortablākā) līmenī. Tādējādi svarīga nevien ir pati slāpju remdēšana, bet arī patīkamas garšas izvēle.
2.Vajadzība pēc drošības – šis produkts neapmierina.
3.Vajadzība pēc piederības un mīlestības – patērējot noteiktas preces, cilvēki bieži sadalās grupās, tādējādi patērējot noteiktu preci – alu, tiek pausta piederība pie grupas, kas patērē alu. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Produkta ieviešanas analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/237300

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties