Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,68 (17%)
Cena ar atlaidi*:
3,31
Pirkt
Identifikators:689275
Vērtējums:
Publicēts: 20.02.2012.
Valoda: Angļu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Perfect competition is seen as an ideal or optimum form of market because of its very beneficial economic effect for society, which comes from allocative efficiency and productive efficiency. In spite of its beneficial economic effect, perfect competition fails to provide any correction for income distribution inequity, generate any public goods since there is not profit, stimulate technological progress because of lack of profīts or offer diversity in products since these are standardized.
Perfect competition describes a market structure whose assumptions are extremely strong and highly unlikely to exist in most real-time and real-world markets. While unrealistic, it does provide an excellent benchmark that can be used to analyze real world market structures.
There are no pure examples of a perfectly competitive market, but virtually the perfect competition with some deflections exists in Exchange of goods, which trades with cereals, oil, coffee, some varieties of metals, currency or securities. Here no one of firms can influence the situation in a market, because the piece of these firms is quite small. Also the staple food and vegetables we buy from the market is perfect competition. However when they start branding they move toward oligopoly.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,77 €
Materiālu komplekts Nr. 1319618
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Perfect Competition. Is It Possible?”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/689275

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties