Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,45 (13%)
Cena ar atlaidi*:
3,04
Pirkt
Identifikators:624101
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu straujajā un mainīgajā laikmetā, kurš attīstās ar vien ātrāk un neparedzamāk ir vērojams sabiedrības centiens pārraut nebeidzamo pirkt vai nepirkt apli, kurā ikviens no mums ir iesaistīts.
Vairs nav iespējams saskaitīt cik daudz dažādu kompāniju, akciju sabiedrību, uzņēmumu un individuālo komersantu ražo preces pārējās sabiedrības patērēšanai, jo galvenā motivācija ir peļņa. Ar vien vairāk cilvēku mēģina pretoties patērētāju sabiedrībai, izvairīties no pieejamajiem labumiem, taču tas prasa lielu gribasspēku, tādēļ vieglāk ir padoties un turpināt tērēt savu algu veikalos par precēm un pakalpojumiem. Vēlme iegādāties konkrētus produktus un pakalpojumus ir radusies jau 1950. gadā, kad sociālo stāvokli un prestižu noteica tas, kāds auto pieder un kādas tehnoloģijas tiek lietotas. Varētu sacīt, ka radās „perfektā ģimene”, kurā vīrs strādā no rīta līdz vēlam vakaram, lai varētu nopelnīto naudu izlietot par apģērbu, gadžetiem un sociālām izklaidēm, turpretī sieva ir tā, kas augām dienām savus jaunos guvumus izrāda kaimiņiem, tādējādi nodrošinot savu vietu sabiedrībā. Arī 21. gs. nekas nav mainījies, Latvijā cilvēki, kas strādā pilnu slodzi darba vietā pavada vidēji 43 stundas nedēļā 1, tikai lai mēneša beigās spētu samaksāt rēķinus, kredītus un atlicināt pietiekami daudz naudas pārējām nepieciešamībām.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,95 €
Materiālu komplekts Nr. 1231919
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Patērētāju sabiedrība Latvijā globālajā kontekstā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/624101

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties