Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:990383
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Organizāciju (uzņēmumu) filozofija    3
2.  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    10
Darba fragmentsAizvērt

Šajā gadījumā vēlos veikt mazu ieskatu kādā pasaulslavenās kompānijas biznesa filozofijā – Samsung. Tās vadītājs no Korejas ciemata Bo-Keuns Jūns savas kompānijas biznesa filozofiju ir noteicis līdz 3 jomām. Pirmā joma ir ātrums, ar ko Samsung ir slavens. Otrā ir cenu konkurētspēja, jo Samsung ražo augstākās klases izstrādājumus, taču tajā pašā laikā kompānija spēj saglabāt zemas cenas. Trešā joma ir atšķirīgums – citas kompānijas nespēj tik vienkārši nokopēt Samsung radīto produkciju (piemēram, 29.99 mm plānie televizori) . Līdz ar Jūns ar saviem televizoriem ir izteikts līderis tirgū. Klientiem pietiek dzirdēt šos vārdus – ātrums, zemas cenas un atšķirīgums – klientam tās ir vienas no galvenajām vērtībām, kam viņš pievērš uzmanību, lai kaut ko iegādātos. Līdz ar to, var secināt, ka biznesa filozofijai ir ļoti liela ietekme, kā uzņēmums sevi parāda. Piemērs: Google – kompānijas misija ir „Organizēt pasaules informāciju un padarīt to universāli pieejamu” bet Google biznesa stratēģija bija pavisam vienkārša – reklāmai netika tērēts ne centa – katras lappuses labajā pusē bija sponsorēto norāžu sadaļa, līdz ar to ar katra klienta klikšķi uz tās, Google guva peļņu. Liela nozīme kompānijā ir darbiniekiem. Līdz ar to Google filozofija ir ļaut vaļu saviem labi apmaksātajiem darbiniekiem . Un ir arī rezultāts – Google 2009.gada peļņa bija 6.5 miljardi ASV dolāru, kas ir par 54% vairāk nekā 2008. gadā3 . Tātad uzņēmējdarbībai ir jāpamatojas uz noteiktu filozofiju, stratēģiju, pieredzi un vērtībām. Līdz ar to, ir svarīgi jau no paša darbības sākuma definēt savam uzņēmumam misiju, vīziju, organizācijas vērtības, mērķus un uzņēmuma būtību.
Uzņēmuma mērķis, vīzija, misija un vērtības – tās ir ļoti svarīgas lietas biznesa filozofijas izpratnē gan pašam uzņēmumam, gan arī potenciālajiem klientiem. Biznesa filozofijas pamatelementi ir svarīgi, jo uz tām balstās pats uzņēmums un misija, mērķis un vīzija nosaka to, kāpēc pastāv šis uzņēmums. Uzņēmumam ir jāparāda saviem potenciālajiem klientiem un konkurentiem, kas viņi ir, ar ko nodarbosies, kādi ir mērķi un kāda būs viņu vieta uzņēmējdarbības vidē un nozarē, kurā darbosies. Lai arī uzņēmumi pārstāv vienu nozari, biznesa filozofijas var krasi atšķirties. Tā katra organizācija cenšas pievilināt klientus, jo klienti ir dažādi – citiem svarīgas ir cenas, citiem neinteresē cenas, bet gan apkalpošanas serviss, kā arī ir daudzi, kuram nekas cits neinteresē kā vien kvalitāte. Mēs esam ļoti dažādi. Kā arī, piedzīvotais ekonomiskās krīzes laikā, var spiest uzņēmumu mainīt savu biznesa filozofiju – citi mērķi, citas vērtības, cita veida apkalpošana, jaunu pakalpojumu, produktu ražošana - inovatība. Kā rakstīja Romas imperators un filozofs Marks Aurēlijs: „Vienmēr atcerieties, ka viss ir pārmaiņu rezultāts”. Šie biznesa filozofijas pamatelementi spilgti raksturo katru uzņēmumu, jo pietiek vien ar ieskatu biznesa filozofijā, ka klients ir informēts, kāds ir šis uzņēmums.


Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1246942
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties