Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:269953
 
Vērtējums:
Publicēts: 14.02.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Manuprāt, ideāla klientu apkalpošana ir kad klients jūtās kā viesis. Un šis fakts nav atkarīgs no tā, kāds kanāls saziņai tiek izmantots. Vai runa ir par internetu, e-pastu, tālruni, sociālajos tīklos, firmas darbinieki vienmēr ir laipni klientiem un dot viņiem konkrētu, skaidru un sadarbības priekšstatu par savu stāvokli tirgū, zīmolu, un uzņēmumam kopumā. Uzņēmumi bieži vien analizē internetu, telefonu un citu saziņas līdzekļus, lai pārliecinātos, ka tie ir pietiekami labi funkcionē un atbilst laika prasībām. Jebkuru kanālu, ar kura palīdzību klients var sazināties ar firmu, būtu izanalizēts no viedokļa efektivitāti un lietotāja ērtībai. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties