Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:332103
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.06.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Komunikācijā ar publiku caur medijiem pastāv daudz šķēršļu, proti, stereotipu veidošanās, negatīvās informācijas vilinājums, aizspriedumi komunikatīvajā vidē, rakstu un valodas pretrunas, kolektīvā atmiņa, dažādi mediju efekti un defekti.
Ir pierādījies, ka masu mediji manipulē ar cilvēku domām un uzvedību. Zinātnieku pētījumi un grāmatas dod mums pamatojumu uztraukties par mediju ietekmi ikdienā, jo lai kur mēs dotos uz darbu, veikalā uz ielas, visur ir reklāmas, paziņojumi, pa radio sabiedriskajā var dzirdēt jaunākās un svarīgākās ziņas.
Masu mediji veicina stereotipisku domāšanu, veido paraugus pēc kuriem sabiedrība arī vadās. Dirheima teorija paskaidro par sabiedrības apvienošanos, saliedētību. Tā kā mūsdienās attīstās globalizācija cilvēkiem kļūst vienādi dzīves modeļi, piemēram, mēs Latvijā pārņemam ārzemju tradīcijas, pasākumus, to būtību.
Lai būtu veiksmīga SA sadarbība ar medijiem ir jāvalda godīgumam un cieņai savstarpējā darba vidē, jo „sabiedrība ēd tieši no Žurnālistu rokas”.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties