Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,42 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,07
Pirkt
Identifikators:161613
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.04.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Juridiskā filozofija. No juridiskās filozofijas viedokļa var noteikti secināt, kā Martins Luters Kings ir dabiskas tiesību doktrīnas pārstāvis. Dabiskās tiesības ir nerakstītas tiesības, kurus saprot ka neatņemamus cilvēka tiesības, kuras tiek piešķirtas kopš piedzimšanas. Šīs tiesību avots atrodas nevis rakstītos normatīvajos aktos, bet paša dabā, šis tiesības dod Dievs, vai Visums (tiesības uz dzīvi, drošību, tiesības izvēlēties darbu, veidot ģimeni un t.t.). Dabiskās tiesības izaug no cilvēka saprātīgas dabas, no viņa gribas brīvības, no civilizētā pastāvēšanas veida konkrētā cilvēku kopienā, tiesības un brīvības cilvēkam netiek dāvinātas, tās viņiem pieder no dzimšanas un jārespektē pašiem. Šajos vārdos var redzēt, kā autors uzsver to, ka tiesības ir neatņemamas, ka visi cilvēki ir radīti vienlīdzīgi " Šī parādzīme ir apsolījums, ka visiem cilvēkiem tiks garantētas neatņemamas tiesības uz dzīvību, brīvību un laimes meklējumiem, atvērt iespēju durvis visiem Tā Kunga bērniem , : ka visi cilvēki ir radīti vienlīdzīgi" ," Man ir sapnis, ka šī nācija kādu dienu celsies un iemiesos dzīvē savas ticības patieso jēgu: „Šo patiesību mēs uzskatām par pašsaprotamu: ka visi cilvēki ir radīti vienlīdzīgi.”"
Martina Lutera Kinga retoriskā runa ir iedvesmojošais monologs, viena cilvēka plašs izteikums, kur visi izmantojamie stilistiskie elementi, paņēmieni, kompozīcija ir izmantoti ar mērķi saukt pie nācijas apvienošanās lai mainīt situāciju. Orators savā runā ir realizējis visus oratora funkcijas. Autoram ir pareiza runas secība, viņš pakāpeniski ved savu klausītāju pie skaistas un cerību pilnas kulminācijas. Valoda un stils ir nevainojam, nav kļūdu. Kontakts ar klausītājiem ir ideāls, klausītais reaģē uz teikto ar ovācijām un kliedzienu, autors pacietīgi gaida un ļauj klausītājiem izteikt savas emocijas, tikai pēc tam mierīgi turpina savu runu. Orators runā brīvi, pirmajā daļā lasa tekstu, kaut gan atraujas no teksta un nobeigumu lasa jau skatoties uz cilvēkiem, bet jau trešajā runas daļā brīvi runā no galvas. Oratora runas izteiksmes stils ir ļoti paaugstināts, pielietu citāts no Bībeles, kas paceļ klausītāju garu, bet tajā paša laika runa ir vienkārša, valoda viegli uztverama un ir patīkama. Ir sasniegts mērķi lai šo runu varētu saprast ik katrs cilvēks, to sasniegt palīdz milzīgu daudzums salīdzinājumi tekstā. Nejauši arī autors ņem tādus salīdzinājumus, kuri ir no ikdienas dzīves realitātes, tas, kas klausītajam būs pazīstamas.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Martina Lutera Kinga runas "Man ir sapnis" analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/161613

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties