Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
11,49
Ietaupījums:
1,72 (15%)
Cena ar atlaidi*:
9,77
Pirkt
Identifikators:406351
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.1996.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Executive Summary
This report sets out by analyzing one of Gillette(S)'s successful launched product series, the non-disposable shaver - Mach3 series. For convenience, word "Mach3" is used, in this report, to represent the Mach3 series.
Mach3's competitive positioning in the local male shaving market is analyzed. Throughout the report, opinions - such as comments and recommendations, were made based on analysis performed.
Detailed analysis on Gillette's current marketing situation was done through using the EPISTLE for Macro analysis and Michael Porter's Five Forces for Micro analysis.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,55 €
Materiālu komplekts Nr. 1262060
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Marketing report for Gillette Singapore”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/406351

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties