Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:223507
 
Vērtējums:
Publicēts: 02.05.2006.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Manufacturers such as the Dell Computer Corporation initially removed the wholesaler and the retailer from the traditional supply chain when they adopted a direct marketing business model and started selling directly to the consumer.
Dell has replaced the traditional distribution channels with the Internet. Customers cannot drive to their local retail outlet and purchase a Dell computer. They must purchase a Dell computer online or via a toll free number. The product is configured and shipped directly to the end user, bypassing all traditional channels.
Dell continues its mission and that is to provide the best on-line customer experience to all who buy Dell products in Korea. This task will be accomplished by demonstrating the key features, product benefits, and service to all consumers.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1301976
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties