Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,49 (11%)
Cena ar atlaidi*:
4,00
Pirkt
Identifikators:519131
Vērtējums:
Publicēts: 22.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Apmeklējot vienu no Rīgas lielveikaliem, man bija iespēja pavērot kā attīstās patērētāju kultūra mūsu valstī, kādas tai ir īpašības, raksturojums. Pavadot lielveikalā pusotru stundu es mēģināju pavērot kādas ir šīs īpaša kultūras pārstāvji, viņu uzvedība, gaume, preču apskatīšanas un izvēlēšanas īpašības un principi, kā arī noskaidrot kā šīs kultūras pārstāvji mijiedarbojas viens ar otru, kā veidojas saskarsme.
Es pieņēmu ka tieši šīs dienas novērošanas rezultāti nebūs pavisam objektīvi, jo tuvojas svētki, domāju, ka tam ir liela nozīme, jo vienmēr pirms svētkiem patērētāju uzvedība un izvēle ir atšķirīga nekā ikdienas dzīvē. Tomēr priekš patērētāju kultūras pārstāvjiem – gaidāmie svētki ir lieliska motivācija un attaisnošana iegādāties kaut ko jaunu, ar cerībām ka tieši šī jauka blūze, vai simpātisks paklājiņš, kas domāts priekštelpai varēs mainīt viņu dzīvi uz labāko pusi, ietekmēt garastāvoklim un uzlabot pašsajūtu.
Es mēģināju būt attālināta no šīs kultūras pārstāvjiem un viņiem raksturīgam darbībām, vērot no malas, bet, kā izrādījās ignorēt savus instinktus bija diezgan grūti... Vēlme aizķert pa ceļam kādu krekliņu, paskatīties kas rakstīts uz etiķetes, vai cenas bija ļoti grūti pārverama. Tas ļoti kavēja pētīšanas procesu, bet man izdevās saņemties. Un tieši tad es izdarīju pirmos secinājumus: esmu viena no viņiem, esmu pilnvērtīgs lielveikalu patērētāju kultūras pārstāvis. Otrais secinājums - reklāmai, tomēr ir ļoti liela ietekme un efekts, kas darbojas uz cilvēka prātu, ir gandrīz hipnotisks, pat ja tu atnāci veikalā ar citām mērķiem, tu nevari nepievērst uzmanību spilgtām reklāmas akcijām, neaizķerties ar aci ar krāsaino un vilinošo preču dizainu.
Es sāku savu pētīšanas procesu ar noklausīšanās, tiešā šīs vārda nozīmē. Rezultātā man izdevās sakrāt nelielu frāžu kolekciju, tās varētu spilgti atspoguļot lielveikala patērētāju kultūras pārstāvjus, tos mērķus, attieksmi pret procesu, īpašības.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,09 €
Materiālu komplekts Nr. 1111556
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Lielveikalu patērētāju kultūras īpašības”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/519131

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties