Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu attieksme pret sabiedrisko attiecību darbu. Tās skaidrojums, izmantojot sabiedrisko attiecību darba modeļus

     

    Eseja3 Sabiedriskās attiecības

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,47 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,02
Pirkt
Identifikators:249494
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2010.g. - 2010.g.
Darba fragmentsAizvērt

Savu darbu izvēlejos rakstīt par maiznīcu „Liepkalni”. Uzņēmumu darbības pamats ir nodrošināt iedzīvotājus ar augstas kvalitātes rupjmaizi, apzinoties atbildību pircēju un darbinieku priekšā. Pavisam kopumā tie piedāvā vairāk nekā 50 maizes izstrādājumu veidus, kā arī cepumus, pīrādziņus, rīvmaizes, tortes un citus izstrādājumus.
Lai iegūtu sīkāku informāciju caur e-pasta saraksti sazinājos ar maiznīcas „Liepkalni” mārketinga vadītāju Ievu Zariņu. Viņa man paskaidroja, ka uzņēmumam nav atsevišķas sabiedrisko attiecību daļas.
Mans pats pirmais jautājums bija: „Kas pēc Jūsu domām ir sabiedriskās attiecības un kādu lomu tās veic uzņēmumā?” Uz manu jautājumu mārketinga vadītāja Ieva Zariņa atbildēja sekojoši: ”Sabiedriskās attiecības ir komunikācija un saite, kas veidojas starp ražotāju un sabiedrību, tai skaitā pircēju, tā ir saruna, kuras laikā tiek sniegta informācija, tā saņemta, veidojas priekšstati, attieksme, vērtības, uzņēmuma āŗēja seja, kas motivē vai bloķē motivāciju iegādāties produktu vai uztvert ražotāju kopumā„. Sabiedrisko attiecību grāmatā atradu šādu sabiedrisko attieciecību skaidrojumu: „Sabiedriskās attiecības ir vadīšanas funkcija, ar kuras palīdzību tiek novērtēta sabiedriskā doma, noteikta indivīda vai organizācijas politika un rīcība saskaņā ar sabiedrības interesēm, kā arī plānota un īstenota rīcības programma, kuras mērķis ir izpelnīties sabiedrības izpratni un piekrišanu.” …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,41 €
Materiālu komplekts Nr. 1241136
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu attieksme pret sabiedrisko attiecību darbu. Tās skaidrojums, izmantojot sabiedrisko attiecību darba modeļus”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/249494

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties