Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,45 (13%)
Cena ar atlaidi*:
3,04
Pirkt
Identifikators:700823
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās piesaistīt potenciālos pircējus ir ļoti sarežģīti, jo cilvēkiem ir radusies tada kā aizsardzības sistēma pret neskaitāmajām reklāmām, kuras katru dienu mums nākas vērot. Taču, reklāma ir viena no ietekmīgākajām, efektīvākajām un progresējošākajām komunikācijām mūsdienās, proti, ar reklāmas palīdzību ir iespējams palielināt produkta peļņu vai noietu, radīt vai graut tēlu un reputāciju, kā arī vienkārši atgādināt sabiedrībai par produkta eksistenci un tā nepieciešamību, katra indivīda īpašumā. Reklāmai kā mārketinga komunikācijas sastāvdaļai ir vairākas zināmas priekšrocības, tā ir efektīva, aptver lielu sabiedrības daļu, ar to ir iespējams manipulēt, kā arī mūsdienās tā ir kļuvusi kreatīva un ar katru reizi pārsteidz no jauna, tādējādi piesaistot ar vien jaunas mērķauditorijas daļas.
21.gs. tehnoloģiju laikmetā ir neskaitāmi daudz instrumentu kā piesaistīt pircēju uzmanību, var tikt pielietoto emocionālie instrumenti, tas ir, vairākas reizes dienā atgādinot potenciālajam pircējam par konkrēta produkta lieliskajām un neaizstājamajām īpašībām, šeit kā piemēru varu minēt „Maybelline” kosmētiku, skaistās sievietes no televizoru un žurnālu lappusēm ik dienu cenšas iegalvot, ka tieši šīs kompānijas piedāvātais krēms liks izskatīties par 10 gadiem jaunākai salīdzinot ar citu kompāniju piedāvātajiem produktiem, tādējādi sievietes vēlas izskatīties tik pat labi kā aktrises un labprātīgi iegādājas konkrēto produktu. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,77 €
Materiālu komplekts Nr. 1231918
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kādi instrumenti tiek izmantoti, lai iekārdinātu pircējus iegādāties preces”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/700823

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties