Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,28 (14%)
Cena ar atlaidi*:
1,71
Pirkt
Identifikators:422080
Vērtējums:
Publicēts: 26.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Starptautiskās lidostas „Rīga” attīstība pēdējos divos gados ir bijusi ļoti strauja, 2006.gadā tika apkalpoti vairāk kā divi miljoni pasažieru, turpat divi ar pusi miljoni, lidojumu skaits pārsniedz 40 000, kas bija par 16,2% lielāks kā 2005.gadā, lielāko lidojumu skaitu sasniedzis Ai Baltic un 96% lidojuma galamērķis bijis Eiropa. Lidostas apgrozījums 2006.gadā bija 43 miljoni latu, peļņa sastādīja 960 000 Ls.
Saskaņā ar starptautiskās lidostas „Rīga” interneta mājas lapas sniegto informāciju, lidostā tiek piedāvāti šādi pakalpjumi: apdrošināšana, autonoma, autostāvvietas, bagāžas glabātuves, bankas, ekskursijas lidostā, informācijas birojs, internets, kapela, konferenču un apspriežu zāles, pasts, telefonsakaru serviss, kafejnīcas, bāri, kravu serviss, veikali, solo klubs un vip centrs. Bez minētajiem pakalpojumiem lidostas pilnvērtīga darbība nebūtu iespējama, problēma slēpjas tajā apstāklī, ka piedāvātais pakalpojumu daudzums un klāsts neatbilst prasīgiem, mūsdienīgiem pasažieriem. Lidostas piedāvātie pakalpojumi ir kvalitatīvi, bet tie varētu būt daudzveidīgāki un lielākā apjomā, kas kopumā varētu uzlabot sniegto pakalpjumu kvalitāti un pašu klientu apkalpošanu lidostā. Pasažieru apkalpošanu nevērtē tikai pēc apkalpšanas kvalitātes, bet arī pēc lidostas sniegto iespēju daudzuma un izvēles iespējām.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,53 €
Materiālu komplekts Nr. 1159372
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kā uzlabot pasažieru apkalpošanu starptautiskajā lidostā "Rīga"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/422080

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties