Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,47 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,02
Pirkt
Identifikators:636241
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas var būt orientētas un dažādām vecuma grupām – bērniem, jauniešiem un pieaugušajiem. Katra vecuma grupa ir savādāka, tāpēc reklāmai jābūt tādai, lai tā piesaista konkrēto mērķa auditoriju. Reklāmas, kas orientēta uz jauniešiem, parasti ir jautras un interesantas. Dažas no šīm reklāmām mani ietekmē, jo tās ir saistošas un atšķirīgas no pārējām, piemēram, „Zelta Zivtiņas” reklāmas, kuras ir ļoti jautras un smieklīgas, ietekmē daudzus pusaudžus un jauniešus. Manuprāt, reklāmām, kuras orientētas uz jauniešiem, jābūt jautrām, smieklīgām un interesantām, jo tieši šāda satura reklāmas visbiežāk var piesaistīt jauniešu uzmanību.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kā mani iespaido reklāma”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/636241

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties