Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,76 (17%)
Cena ar atlaidi*:
3,73
Pirkt
Identifikators:993106
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.08.2006.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

It is often argued that benefits of trading in domestic markets far out-weigh the risks involved in conducting business overseas.
Discuss citing specific "real life" examples to support your argument.
In the past two decades, world trade has expanded. Nations are much more affected by international business than in the past. The volume of international trade is an indicator of the economic interdependence of nations. The share of international trade in world economic activity has more than doubled since 1945 and that nations are more interdependent than ever before. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,59 €
Materiālu komplekts Nr. 1304654
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Introduction to International Marketing Management”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/993106

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties