Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,45 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,04
Pirkt
Identifikators:773308
Vērtējums:
Publicēts: 10.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Sociālie mediji sniedz iespēju ne tikai ievietot rakstveida informāciju, bet arī pievienot attēlus, video un audio materiālus. Reklāma televīzijā un radio ir dārga, savukārt pašam veidots video, audio materiāls nemaksā daudz. Turklāt cilvēkus šobrīd vairāk piesaista šādi veidi nekā teksti, kurus tāpat liela daļa laiž garām. Šobrīd sociālajos medijos var novērot, ka uzņēmumi nevis vienkārši dod par sevi ziņu, bet, piemēram, ievieto attēlu, kas saistās ar konkrēto uzņēmumu, tā produkciju. Tāpat ievietotie video, kas izziņo, piemēram, konkursu, izplatās salīdzinoši ātri un gūst atbalstu. Sociālie mediji ir vieta, kas uzņēmuma palīdz veidot tēlu un piesaistīt klientu, savukārt dažādām organizācijām, nodot savu vēstījumu un iegūt atbalstu no plašākas auditorijas. Tā kā liela daļa, īpaši jaunieši, mazāk izmanto televīziju un radio, uzņēmumiem un organizācijām jāpilnveidojas un ar vien vairāk jāizmanto sociālo mediju iespējas.
Sociālie mediji ieņēmuši svarīgu lomu individuālas un komerciālas komunikācijas nodrošināšanai, un nākotnē droši vien, ka tie iekaros vēls stabilāku vietu. Šodien vairs nevar iedomāties dienu bez sociālajiem medijiem; diena tiek sākta un beigta ar to apskati, tie organiski saplūduši ar mūsu ikdienas gaitām.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,84 €
Materiālu komplekts Nr. 1333814
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Interneta sociālie mediji. Blogu un sociālo tīklu iespējas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/773308

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties