Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:220090
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Iepakojuma interesantākas un izliektākas formas piesaista pircējus tāpēc daudzi ražotāji lielu uzmanību velta iepakojumiem, lai tie būtu interesanti un atšķirtos no citu ražotāju iepakojumiem.
Manuprāt preces iepakojumam ir liela nozīme mārketingā, jo tas vairāk vai mazāk saistās ar konkurenci. Preces konkurētspējai labs iesaiņojums var jau zināmai precei piešķirt jaunu veidolu kā arī veicināt preces atpazīstamību citu preču vidū. Pircēji vienmēr izvērtē to kāds ir preces iepakojums vai tas ir parocīgs, vai uz iepakojuma ir redzama informācija par preci, vai iepakojums būs viegli atverams. Vizuālais iepakojuma izskats ir pirmais ko pircējs pamana un sniedzās pēc preces, lai to tuvāk aplūkotu un izlasītu sniegto informāciju par preci.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties