Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:471314
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.02.2012.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Conclusions
Marketing general principles determined by each company's objectives, functions, which are inter-related set of operations. Marketing functions are related to the five elements of marketing and the environment in which they are located. These elements are product, location, price , direct target market and client. To better realize own business it is necessary to make a market research, which includes succesfully choosen product, price, place and customer wishes.
To create a successful working in your hotel, you need to know what kind of the target market it will be offered to develop it better as much as possible. Entrepreneur have to choose or their proposed product will be high preference strategy which means high quality and high price or it will be price and revenue strategy which means low price with rational offer.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties