Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,52 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,97
Pirkt
Identifikators:699365
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2008.g. - 2008.g.
Darba fragmentsAizvērt

Neilgi pēc grautiņiem, daudzās universitātēs un citās iestādēs tika veikti pētījumi, rakstītas esejas un pat disertācijas, kur grieķu grautiņi un sociālo mediju lietojums tika aplūkots kā unikāls piemērs, lai atspoguļotu sociālo mediju spēku un tradicionālo mediju attiecības ar tiem. Neskatoties uz to, ka bija daudz pozitīvi noskaņoto par to, ka grieķu grautiņu laikā sociālie mediji piedāvāja apjomīgu un unikālu informāciju reālajā laikā, tādējādi izaicinot tradicionālos medijus jauniem informācijas avotu iegūšanas veidiem, kas deva jaunu pieredzi, bija arī kritizētāji un tādi, kas saskatīja nepilnības. Viņi grieķu aktīvistus sociālajos tīklos nosauca par amatieržurnālistiem, kas sevī ietver nepilnīgas žurnālistikas principus, piemēram, neprecīzu datu izplatīšanu, iespējamās baumas, nepārbaudītus faktus, kas var izraisīt pārsteidzīgu un nepamatotu atgriezenisko saiti, kā arī bieži vien amatiervideo un bildes bija ļoti sliktā kvalitātē. [16] Tomēr jāatzīst, ka tādās ekstrēmās situācijās, kādas vairākas dienas norisinājās Grieķijā grautiņu laikā, ir jāsaprot, ka apstākļi laba sižeta uzfilmēšanai vai tajā iesaistīto vai pat morāli vai fiziski ievainoto dalībnieku intervēšanai, nav iespējami, līdz ar to jāsecina, ka tradicionālo mediju uzfilmētais no „karstā punkta” nevar būt augstā kvalitātē. Skatītājiem kvalitāte ir svarīga, bet svarīgāka tomēr ir sižeta vai vēstījuma unikalitāte, ko sniedz reālās emocijas reālajā situācijā, un tieši to spēja nodrošināt sociālo mediju lietotāji, kas savus amatiervideo un bildes, kā arī savus tvītus un ierakstus publicēja sociālajos medijos.

Jāpiekrīt tiem, kas uzsvēra sociālo mediju milzīgo varu. Sociālie mediji nespēj pilnīgi aizvietot tradicionālos medijus, kam tā arī nav jābūt, tieši pretēji, tiem vajadzētu savstarpēji sadarboties un šī veiksmīgā sadarbība spilgti atspoguļojās grieķu grautiņu laikā. Ja šādas iespējas nebūtu, ziņu sižeti un reportāžas nebūtu tik daudzdimensiālas, tik dinamiskas un unikālas, jo tradicionālie, īpaši starptautiskie tradicionālie mediji, nespētu ģenerēt tik daudz unikālas informācijas reālajā laikā jeb tiešraidē no notikumu vietām, kam par pamatu varētu būt ekonomiskie apstākļi un drošības pasākumi. Lai gan Grieķijā internets nav tik izplatīts un sociālos medijos esošā informācija daudz Grieķijas iedzīvotājus caur tiem nesasniedza, tā daļa, kas izplatīja, dalījās un saņēma šo informāciju, deva milzīgu ieguldījumu ne tikai nacionālā, bet arī starptautiskā līmenī.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,45 €
Materiālu komplekts Nr. 1343791
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Grieķu grautiņi (Greek griots) - "sociālo mediju uzplaukums Grieķijā"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/699365

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties