Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
1,04 (19%)
Cena ar atlaidi*:
4,45
Pirkt
Identifikators:342600
Vērtējums:
Publicēts: 21.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Kā redzams TNS veiktās aptaujas rezultātos par 2009.gada vasaras periodu, vispopulārākā interneta vietne ir google.com. Manuprāt, tas skaidrojams ar to, ka tā ir interneta meklēšanas programma, kas patērētājiem ir viegli lietojama un parocīga. Šāda iemesla dēļ informācijas meklēšanai, lai uzdotu to kā mediju, šo mājas lapu es neizmantošu, jo tas nav ziņu, informācijas devējs, tā ir meklēšanas programma.
Otrajā vietā TNS pētījuma rezultātos ir sociālais tīkls draugiem.lv. Draugiem.lv nav informācijas devējs un nav arī medijs, taču šo portālu informācijas meklēšanai es tomēr izmantošu, jo, manuprāt, šī vietne ir vietne ir izcils uzskates līdzeklis, lai noteiktu sabiedrības līdzdalību kultūras dzīves veidošana. Šajā portālā ir reģistrējusies lieta sabiedrības daļa, kopā vairāk kā 2,5 miljoni lietotāju, taču nav iespējams noteikt cik no tiem ir latvieši vai Latvijas iedzīvotāji, daudzo iespējamo valodas lietojumu dēļ.
Draugiem.lv1 piedāvā daudz iespēju iesaistīties kultūras dzīvē, kā arī uzzināt daudz vairāk, kā iespējams uzzināt citos medijos. Šeit piedāvā iespēju lasīt, klausīties mūziku un pašiem publicēt savus gara darbus. Sadaļā „mūzika” lietotājiem ir iespēja pievienot savu vai savas grupas radīto mūziku, kā arī just līdz citiem māksliniekiem. Katra lietotājā „galerijā” ir iespējams ievietot video vai bildes, ko citi lietotāji var komentēt. Sadaļā „pasākumi”, katram reģistrētam lietotājam ir iespējams pievienot pasākumu, izveidot aprakstu un visi lietotāji var šo pasākumu apskatīt. Draugiem.lv opcijas ļauj arī uzzināt cik cilvēku ieradīsies un konkrētu pasākumu, nospiežot pogu ”es nākšu”. Tādējādi pasākumu sadaļā nonāk visi pasākumi un sabiedrība pati ir noteicēja par to, ko vēlas lasīt, jo uzzināt ir iespējams visu, kas ir publicēts. Šeit nav subjektivitātes izvēloties ko publicēt, jo ierobežojumi ir diezgan nelieli – telpas plašums, netiek novērtēti kuri ir kvalitatīvi kultūras produkti, kuri nē u.c.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,56 €
Materiālu komplekts Nr. 1117361
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kultūras mediju raksturojums Latvijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/342600

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties