Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,40 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,09
Pirkt
Identifikators:100325
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.1996.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mass media is ideally what its name suggests, a voice for the masses. But, as the line between the business and editorial side of journalism grows hazier, it is instead becoming a tool for the minority of corporate and political elites. Increasingly concentrated ownership has created an oligopoly in the media industry. The result is homogenized and watered down content heavily influenced by owner and advertiser interests. Journalistic integrity is taking a back seat to the bottom line.
A good journalist's aim is to produce a product that is diverse, innovative, has substance, and is independent from business or government influence (Croteau, 150). The aim of a good owner is to maximize profit. The respective sides' goals often conflict. It is the owners who win this conflict, as in the free market money is power.
The propaganda model best shows how the system works. It names five filters that determine what is news and how it is covered: Ownership, advertising, dependence upon business and government experts, flak, and anticommunism (Herman, 77). Concentrated ownership and profit orientation of media firms is the primary factor, contributing largely to the other four.
Advertising as the primary source of income separates media from other consumer products. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,88 €
Materiālu komplekts Nr. 1260520
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Globalisation of the Media Part 1 - Ownership”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/100325

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties