Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:761294
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga pētījumos, liekas svarīgākais ir jāpadomā, kā pareizi izturēties pret saviem patērētājiem un kādām jābūt cenām. Ir pareizi jāpasniedz pētījuma rezultāti pārējiem cilvēkiem. Šobrīd ļoti populāras ir aptaujas pa telefonu. Ir cilvēki, kas labprāt atbild uz visiem uzdotajiem jautājumiem, bet lielākoties liekas, ka nevēlas atbildēt, jo vai nu nav laika, vai kas cits ir svarīgs darāms. Labāk būtu, ja aptaujas vai nu sūtītu pa pastu vai arī lielveikalos pie kaut kāda stenda būtu iespējams aizpildīt, tas kurš vēlas protams. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,05 €
Materiālu komplekts Nr. 1117236
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Ētisko principu ievērošana reklāmā un mārketinga pētījumos”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/761294

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties