Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Enhancing employee performance through effective human resource management.

     

    Eseja3 Vadība

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,52 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,97
Pirkt
Identifikators:689985
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.10.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

External factors are characterized in two groups. The first being one's culture, family, or reference group, and the second being environmental and situational factors. These external factors although seemingly adventitious by title have great influence on the behaviour of consumers. Their effect is the "total environment" that Holloway refers to in which consumer behaviour theories exist (155). Like all sciences, consumer behaviour theories are constantly tested and adapted in a dynamic equilibrium. It is important to understand and observe this environment in order to better unders…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,67 €
Materiālu komplekts Nr. 1273082
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Enhancing employee performance through effective human resource management.”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/689985

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties