Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,52 (13%)
Cena ar atlaidi*:
3,47
Pirkt
Identifikators:299734
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

KAMPAŅAS REZULTĀTS UN PALIEKOŠIE EFEKTI
„Reklāmas kampaņa ir stratēģisks plāns, kas apvieno kopējā idejā reklāmas paziņojumu sērijas dažādos plašsaziņas līdzekļos noteiktā laika posmā.”6
Uzskatu, ka šī ir ļoti labi uztverama un iedarbīga sociālās reklāmas kampaņa un labi spēj realizēt sasniedzamos mērķus. Bērnus tā spēj piesaistīt, gan ar multenīti un dziesmiņu, gan arī ar CSDD realizētajām, viņiem adresētajām aktivitātēm. Tāpat veiksmīgi ir izveidots akcijas simbols Robītis - mīkstā rotaļlieta, kas ir gan kā mantiņa, gan atgādinājums, ir sprādzējams pie bērnu sēdekļa drošības jostas un “dzīvo tēta vai mammas automašīnā”. Arī pieaugušie veiksmīgi ir piesaistīti ar dziesmiņu, ko dungo kopā ar saviem mazajiem. Reklāmā ietvertā informācija ir mudinājusi viņus aizdomāties par sekām, kuras var būt, ja bērni netiek sprādzēti. Tāpat tos rosina domāt un rīkoties iedarbīgā vides reklāma. Kā pluss un galvenais paliekošais efekts, manuprāt, ir bērnu atgādinājumi vecākiem (tā kā mazajiem patīk rituāli un kārtība, viņi ir čakli atgādinātāji), ka „”vajag taču sprādzēties” ne tikai akcijas laikā, bet arī pēc tās beigām radio un televīzijā un CSDD akcijās. Šīs kampaņas rezultātā pieaugušajiem rodas pozitīvs pieradums – sprādzēties pašiem un sprādzēt savus mazos pasažierus. Savukārt, atkārtotās akcijas pēc laika, iedarbojās gan kā labs atgādinājums lielajiem, gan kā svaiga informācija jau citai, “jaunajai paaudzei”.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,72 €
Materiālu komplekts Nr. 1238674
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „CSDD sociālās reklāmas kampaņas "Piesprādzē, neriskē!" analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/299734

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties