Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Chinese Domestic Mobile Phone Companies to Compete with International Brand Mobile Phone Companies

     

    Eseja5 Mārketings, reklāma

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,63 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,86
Pirkt
Identifikators:226974
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.1996.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Advertising is the communications arm of the marketing process, and advertising is a method of delivering a message from a sponsor, through an impersonal medium, to many people. (The word advertising comes from the Latin ad vertebra, meaning to turn the mind toward) The roles of advertising are many: It can be designed to dispose people to buy a product, to support a cause, raise money for charity, or publicize union or management positions during a strike. Most advertising is for the marketing goods and services. (J. Thomas Russell, Ronald Lane.1998)
Gaining a broad perspective of advertising's role as an economic and social institution is critical to understanding the day-to-day functions of advertising. Advertising does not function in a vacuum. Rather, it is part of the changing social, cultural, and business environment of which it is a part. It is critical for advertisers and marketers to keep track of shifts in values of their target segments if they hope to deal effectively with the resultant changes in behaviour. The ability to both accurately predict and react to a changing society is basic to successful advertising.
What Advertising Does for People
The most important thing advertising does is-give consumers influence-or more ace- rarely, mare influence-over their economic lives. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,05 €
Materiālu komplekts Nr. 1359541
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Chinese Domestic Mobile Phone Companies to Compete with International Brand Mobile Phone Companies”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/226974

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties