Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
11,49
Ietaupījums:
2,07 (18%)
Cena ar atlaidi*:
9,42
Pirkt
Identifikators:366328
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.1996.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Underlying reasons to go to the cinema
I think that the cinema represents an escape from the normality.
The cinema tells histories, it makes you cry, it makes you dream, it transports the individual to a different world, away from daily problems.
As every other commercial product, a film is thought and created based on the needs of the individuals and on their necessities.
A person can go to see a horror film and it shows the desire to look for something that frightens him, a desire to escape from the monotony of the everyday life, problems, a life where experiences always have a happy ending.
A person can go to see a film of science fiction or fantasy and it shows the desire to escape from the reality to have entirely new extraordinary and challenging experiences different from the norm.
A cartoon is instead for a small child an extraordinary world, new in which to make to wander his/her own imagination but it could also be for an adult person a way to return to childhood.
The cinema emanates emotions and as a normal commercial product, the spectators reflect on themselves.
Thoughts, Emotions and Social Classes
Going to see a particular film depends on the personality and emotions of the individual, his/her conception of the reality and also his/her conception of the society and his/her group of affiliation.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,71 €
Materiālu komplekts Nr. 1257081
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „How Brand Is Conceived in the Marketing Process of Cinematographic Companies”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/366328

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties