Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,32 (13%)
Cena ar atlaidi*:
2,17
Pirkt
Identifikators:279147
Vērtējums:
Publicēts: 02.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Savā esejā par četriem sabiedrisko attiecību darba pamata modeļiem un to saistību ar SA praksi pievērsīšos katra modeļa skaidrojumam, īsai modeļu vēsturei, pētniecisko aktivitāšu nozīmīgumam katra modeļa darbībā, kā arī pāris empīriskiem modeļu lietojuma piemēriem Latvijā.
Sabiedriskās attiecības ir menedžmenta funkcija, kas palīdz nodibināt un uzturēt savstarpēji izdevīgas attiecības starp organizāciju un tās publiku, no kuras ir atkarīgi organizācijas panākumi vai neveiksmes.1
Izšķir četrus sabiedrisko attiecību tipus jeb modeļus – terminu, kuru ieviesa Džeimss Grunigs (James Grunig) 1984. gadā, lai vienkāršotā un reālistiskā veidā reprezentētu vērtības, mērķus un uzvedības, kas raksturīgas sabiedriskās attiecības praktizējošai organizācijai.2 Šie modeļi atšķiras nosprausto mērķu ziņā jeb pēc funkcijas, ko tie pilda kādā organizācijā. Lai arī sabiedriskās attiecības attīstījās kā pārliecinošās komunikācijas veids, ne visiem modeļiem piemīt šāda funkcija.3
Sabiedriskajām attiecībām piemīt propagandas funkcija publicitātes modelī, kam raksturīga vienvirziena komunikācija (no informācijas raidītāja jeb organizācijas uz informācijas saņēmēju jeb auditoriju), jo, kā uzsver Dž. Grunigs, šī modeļa piekritēji ļoti reti veic pētījumus, ja vien tie nav neoficiāli novērojumi par to, vai viņu publicitātes materiāli parādās medijos.4 Publicitātes modeļa praktiķi cenšas radīt ticību organizācijai, kura ir balstīta uz nepilnīgu, sagrozītu vai pus-patiesu informāciju.5 …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,03 €
Materiālu komplekts Nr. 1352783
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Četri sabiedrisko attiecību darba pamatmodeļi un to saistība ar sabiedrisko attiecību praksi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/279147

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties