Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,63 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,86
Pirkt
Identifikators:418191
Vērtējums:
Publicēts: 12.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Pats būtiskākais, ko Grunigs ir izdarījis ir tas, ka pievērsis uzņēmumu uzmanību simetriskās komunikācijas priekšrocībām un pavērsis sabiedrisko attiecību stratēģiju dialogu virzienā, panākot to, ka ietekmīgi uzņēmumi saprot sabiedrības nozīmīgumu un respektē to.
Apskatot gan teorijā teikto un empīriskos piemērus, kur gan uzņēmums, gan aģentūras izteikušas savu pieredzi un praksi ar šiem četriem modeļiem, var secināt, ka, pirmkārt, ir aģentūras, kuras nezin, kas ir četri SA modeļi un it kā balsta savu stratēģiju uz citiem paņēmieniem, taču nevēlas minēt uz kādiem. Otrkārt, praksē visbiežāk tiek pielietots visu modeļu kopums vai arī tiek variēts ar modeļiem, visu nosaka auditorija, kas ir ļoti svarīga SA darbībā un to, kādi ir paša uzņēmuma vai aģentūras mērķi, tāpat arī situācija. Taču visbiežāk tiek izmantots trešais modelis, jo ne vienmēr vienvirziena un dziļi argumentēta informācija panāk gribēto. Treškārt, ir lietas, kas praksē sakrīt ar teoriju un nesakrīt, jo SA vidē notiek pārmaiņas, mainās arī sabiedrība, līdz ar to arī pati auditorija.
Lai arī esejā runa ir tikai par četriem modeļiem, grūti nepieminēt to, ka Grunigs, saprotot to, ka reālajā dzīvē un sabiedrisko attiecību praksē notiek pārmaiņas un netiek izmantots kāds konkrēts modelis, viņš ir izstrādājis piekto modeli – Excellence, kas ir viņu iepriekšējo modeļu kompromiss, kurā sakļaujas simetriskās ambīcijas ar simetrisko komunikāciju, neizslēdzot asimetrisku sazināšanās iespēju. Excellence modelis atšķiras no iepriekšējā simetriskā modeļa ar to, ka pieļauj savstarpēji ietekmējošu informāciju, dažādas komunikatīvās aktivitātes, piemēram, pārliecināšanas kampaņas un padomdevēju grupas. Pēdējais modelis pieprasa arī fundamentālākas zināšanas no PR jomā strādājošiem ne tikai komunikācijas un mediju zinātnē, bet arī vadības stratēģijā, pētniecības metodikā, sarunu tehnikā, konfliktu risināšanā un pārliecināšanā. Tātad tiek pieprasītas arī asimetriskās komunikācijas iemaņas.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,87 €
Materiālu komplekts Nr. 1352791
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Četri sabiedrisko attiecību darba pamata modeļi un to saistība ar sabiedrisko attiecību praksi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/418191

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties