Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:148064
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.11.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Page 1.
Anne Foss
October 8, 2004
MT 460
01
Management Policy and strategies
Lesson Project 1
K-mart
Kmart was founded in 1899, it was known as the SS Kresge store. In 1912 the firs was incorporated and had 85 stores with sales of $10,325,000. Next to Woolworth's it was the largest variety chain.
In 1957 Harry Cunningham became General Vice President. In 1962 the first K-Mart was opened as a one-stop shopping unit. It was where you could by a variety of goods at closeout prices.
Its weakness is when they tried to venture into other types of business and they spread themselves to muc…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,19 €
Materiālu komplekts Nr. 1290711
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Case Analysis of K-Mart”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/148064

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties