Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,32 (13%)
Cena ar atlaidi*:
2,17
Pirkt
Identifikators:573079
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.1996.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Marketing has been refined as a function that concerns all activities impacting on a customer (Gronroos 1990). It is the process of planning and executing the conception of ideas, and the pricing, promotion and distribution of goods and services. A company operates in a dynamic environment and researches and understands its customer, in order to design a marketing mix that exerts influence over the market, causing a reaction from the customer. An understanding of organisational buying behaviour is essential for the development of appropriate industrial marketing strategy (Baker 1991). A car component supplier, for example Michelin (the world's largest tyre manufacturer, would use this understanding in order to meet the needs of their customers, in this case car manufacturers (such as Volvo and Fiat).
Buyer behaviour encompasses all the reasons why customers buy, their choice criteria, when, how and where they buy. Business marketing is a different concept but both are heavily linked. It is the task of selecting, developing and managing customer relationships for the advantage of both customer and supplier, with regard to their respective skills, resources, technologies, strategies and objectives (Ford 2002). It relates to the exchange and flow of goods and services from business to business, enabling them to operate, produce, add value and/or resell a certain product or service, in this case to use the tyre to produce a finished product.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,52 €
Materiālu komplekts Nr. 1259891
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Business to Business Marketing”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/573079

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties