Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,49 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,00
Pirkt
Identifikators:479018
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.10.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  SEB Banka darbā ar mērķa grupām un daļējām publikām    3
  Secinājumi    5
  Izmantotā literatūra    7
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi:
1. A/S SEB banka galvenās mērķa grupas ir klienti, akcionāri, darbinieki un augstskolas;
2. vislielākā loma sabiedriskajām attiecībām A/S SEB banka ir darbā ar klientiem, jo tās uzlabo uzņēmuma tēlu un uzņēmums kļūst pievilcīgāks klientu acīs, un svarīgi arī atzīmēt, ka tie nes vislielāko peļņu uzņēmumam;
3. saistībā ar akcionāriem sabiedrisko attiecību joma nav īpaši atdalīta, tā aprobežojas ar informāciju par finansēm;
4. liela nozīme ir arī sabiedriskajām attiecībām darbā ar paša uzņēmuma darbiniekiem. Darbinieki tiek aktīvi iesaistīti sabiedrisko attiecību pasākumos, kas ne tikai palielina uzņēmuma publicitāti, bet arī pozicionē to kā sociāli atbildīgu, kā arī veicina saliedētību savā starpā un komandas gara attīstību;
5. arvien palielinās sabiedrisko attiecību loma darbā ar augstskolām. SEB Unibanka kā Latvijas studentu vadošais finanšu uzņēmums ar savu darbu ir nostiprinājis pozīcijas jauniešu vidū, kā "Gada studentu labvēlis" jau trīs gadus pēc kārtas ar studentiem ir kopā pasākumos, kas saistīti ar studiju uzsākšanu, studentus izglītojošu semināru atbalstīšanu, kā arī stipendiju programmu izveidi un to attīstību.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,43 €
Materiālu komplekts Nr. 1352794
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „AS "SEB Banka" sabiedrisko attiecību loma darbā ar mērķa grupām un daļējām publikām”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/479018

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties