Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,42 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,07
Pirkt
Identifikators:491167
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Aristoteļa „Poētika” neapšaubāmi un pilnīgi skaidri ir veltīta mākslai. Māksla atveido objektīvi eksistējošo pasauli, nevis nepilnīgus ideju pasaules atspulgus. Kā rakstīja slavenais angļu speciālists PR jomā Sems Bleks: ”Public relations – tā ir māksla un zinātne harmonijas sasniegšanai caur attiecībām, balstītām uz patiesību un informētību.” Lasot šo darbu, meklejot asociācijas un sakarību starp Aristoteļa „Poētiku” un mūsdienu PR tās var atrast.
Sakot jau ar pirmo lapaspusi var atrast kopīgu. Aristotelis raksta – „Gluži tāpat ka daži mākslinieki daudz ko atdarina ar krāsām un formām — vieni ar savu meistarību, otri ar praksē iegūtām iemaņām, citi ar iedzimtām dotībām, — tas arī ir visās minētajās mākslās. Atdarinājums te notiek ar ritma, valodas un harmonijas palīdzību, proti, atsevišķi vai arī kopā. Atšķirība starp dažādām mākslas nozarēm atdarinājumam izlietoto līdzekļu ziņā”. Šos citātus var izskatīt no PR viedokļa sekojoši - PR speciālisti veido firmas vai kāda uznēmuma tēlu un imidžu izmanto dažādus paņēmienus – reklāma, pārdošanas menedžments, mārketings un sabiedriskās attiecības strādā vienoti un harmoniski. Mārketinga komunikācijas ir vadības process, ar kura palīdzību kompānija veido dialogu ar savām mērķa auditorijām. Integrētās Mārketinga Komunikācijas (IKM) ir mārketinga komunikāciju veids, veidojot vienotu veselumu, kurā ietilpst reklāma, sabiedriskās attiecības, pārdošanas veicināšana, attiecības ar darbiniekiem utt. Vienots, pareizi veidots un realizēts IMK pārkārto mārketinga komunikācijas, lai redzētu tās tādas, kādas tās redz patērētājs – informācijas plūsmu no viena avota.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,20 €
Materiālu komplekts Nr. 1135210
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Aristoteļa "Poētika" un mūsdienu PR”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/491167

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties