Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • A Review of the Article "Introducing Percents in Linear Measurement to Foster an Understanding of Rational-Number Operations"

     

    Eseja1 Pedagoģija, Psiholoģija

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:512725
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.1996.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

In this day and age, it does not seem unusual to try and discover new ways of teaching and learning, incorporating tools and manipulative, and yet we cannot seem to cause every teacher to grasp this. I remember in my humanities classes growing up, all the different times my teacher gave out "learning strategy tests" so we could see what was the best way for us to learn, orally, kinetically or visually. Unfortunately, I cannot remember ever doing this in my math or science classes. This article does a fine job of showing a new way of approaching a difficult subject and how some students respond receptively to it. If teachers can make it a habit of showing a variety of ways to do problems when they see not all the children are grasping a subject then we can give them a better chance at succeeding in other subjects.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,80 €
Materiālu komplekts Nr. 1257682
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „A Review of the Article "Introducing Percents in Linear Measurement to Foster an Understanding of Rational-Number Operations"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/512725

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties