Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,44 (16%)
Cena ar atlaidi*:
18,04
Pirkt
Identifikators:937643
Vērtējums:
Publicēts: 17.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 35 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Ievads    5
1.  Viesnīcu pakalpojumu raksturojums uzņēmējdarbības vidē    7
1.1.  Viesnīcu nozares attīstība    7
1.2.  Viesnīcas pakalpojumu specifika    9
1.3.  Klientu apkalpošanas standarti    13
2.  Klientu apmierinātības raksturojums    16
2.1.  Patērētāju uzvedības ietekmējošie faktori    16
2.2.  Klientu apmierinātības jēdziens    18
2.3.  Klientu apmierinātības vērtēšanas metodes    19
3.  Mogotel un Radison Blu darbības raksturojums    23
3.1.  Radison Blu raksturojums    23
3.2.  Mogotel raksturojums    26
4.  Uzņēmumu “Mogote” un “Radison Blu” viesu apmierinātības salīdzinājums    29
4.1.  Radisson Blu Daugava viesu apmierinātība    29
4.2.  Rixwell Irina Hotel viesu apmierinātība    39
4.3.  Uzņēmumu viesu apmierinātības salīdzinājums    52
  Secinājumi un priekšlikumi    54
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    56
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Pieprasījums pēc viesu izmitināšanas uzņēmumu pakalpojumiem ir lielāks nekā šobrīd esošais piedāvājums, tāpēc katru gadu naktsmītņu sektora tirgū ienāk arvien jauni uzņēmumi, kas rada lielāku konkurenci esošajā tirgū un sniedz tūristiem plašākas izvēles iespējas.
2. Klientu apmierinātības novērtēšana nav grūts pasākums. Galu galā, tiek noteikts vai nu patērētājs ir apmierināts ar šo preci vai pakalpojumu vai nav. Ja patērētājs saņem to, ko vēlas, tad viņš ir apmierināts, ja nesaņem, tad ir neapmierināts.
3. Klientu apkalpošanas standarti ir izcilība, reakcijas laiks, pieejamība, piegādes laiks un saistības. Visa veida bizness atgriežas klientam vienā vai otrā veidā, tādēļ ir obligāti, ka uzņēmumi nepārtraukti cenšas uzlabot sniegto pakalpojumu līmeni. Klientu apkalpošanas standarti ir nepārtraukti jāuzrauga un jāiekļauj uzņēmuma stratēģiskajā plānošanā. Balstoties uz sniegtajām atsauksmēm, kā arī laika periodu, viesnīcas nepievērš lielu uzmanību apkalpošanas standartu uzlabošani.
4. Kad klienti izvēlas uzņēmumu, viņi cer, ka tiks pārdoti kvalitatīvi pakalpojumi un produkti. Bet daudzi “Radisson Blu Daugava” viesi bija vīlušies, ka viesnīcas numurs dzīvē neizskatās kā internetā, savukārt “Rixwell Irina Hotel” viesi bija sašutuši par tīrības kvalitāti, kas bija zemā līmenī, un klienti bija cerējuši saņemt ko kvalitatīvāku un labāku.
5. Kā galvenais plus viesu apmierinātībā “Radisson Blu Daugava” bija viesnīcas personāls, ēdināšana un tīrība, bet “Rixwell Irina Hotel” atrašanās vieta.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −11,22 €
Materiālu komplekts Nr. 1376745
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Viesu apmierinātības salīdzinājuma pētījums "Mogotel" un "Radisson Blu"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/937643

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties