Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,22 (15%)
Cena ar atlaidi*:
18,26
Pirkt
Identifikators:291071
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 31 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2007.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Ievads    7
1.  Mārketinga stratēģiju teorētiskie aspekti viesnīcu biznesa piemēros    9
1.1.  Mārketinga un konkurences stratēģiju būtība    9
1.2.  Konkurences īpatnības viesnīcu pakalpojumu nozarē    15
1.2.1.  Viesnīcu komercdarbība un to iespaidojošie faktori    16
1.2.2.  Efektīva viesnīcas attīstība    29
1.2.3.  Pasaules ekonomiskā krīze un tās ietekme uz Latvijas viesnīcu pakalpojumu tirgu    31
2.  Viesnīcas „Hotel Vantis” uzņēmējdarbības analīze    33
2.1.  Latvijas viesnīcu pakalpojumu tirgus analīze    33
2.1.1.  Latvijas viesnīcu un tūrisma pakalpojumu tirgu statistiskā analīze    33
2.2.  Viesnīcas “Hotel Vantis” mērķu raksturojums un organizatoriskā struktūra    38
2.3.  Viesnīcas „Hotel Vantis” personāla analīze    39
2.4.  Viesnīcas „Hotel Vantis” piedāvāto preču un pakalpojumu analīze    40
2.5.  Viesnīcas „Hotel Vantis” darbības finansiālā analīze    41
2.6.  Viesnīcas „Hotel Vantis” mārketinga dienesta darba analīze un cenu politikas raksturojums    48
2.7.  Viesnīcas „ Hotel Vantis” konkurentu analīze    51
3.  Viesnīcas „Hotel Vantis ” efektīva mārketinga kompleksa pētījums un pamatojums    57
3.1.  Viesnīcas„ Hotel Vantis ” mērķa patērētāja analīze    58
3.1.1.  Viesnīcas “Hotel Vantis” klientu apmierinātības ar pakalpojumiem analīze    62
3.1.2.  Vērtējums klientu apmierinātībai ar Viesnīcas “Hotel Vantis” pakalpojumiem    66
3.2.  Pasākumu izstrāde mārketinga stratēģijas realizācijai, lai stiprinātu viesnīcas “ Hotel Vantis ” konkurences pozīcijas    69
3.2.1.  Pakalpojuma „Pastāvīgā klienta karte” ieviešana viesnīcā „Hotel Vantis”    70
3.2.2.  Sadarbība ar tūrisma aģentūrām, kuras nodarbojas ar individuālo tūrismu    71
3.2.3.  Sadarbība ar kompānijām, kuras organizē viesību pasākumus, konferences un izstādes    72
3.2.4.  Saunas iekārtošana viesnīcas teritorijā    73
3.2.5.  Viesnīcas „Hotel Vantis” prognozējamā peļņa 2011-2012. gadā    74
  Secinājumi un priekšlikumi    76
  Izmantotās literaturas saraksts    80
  GALVOJUMS    82
  Pielikumi    79
Darba fragmentsAizvērt

1. Mārketinga stratēģiju teorētiskie aspekti viesnīcu biznesa piemēros

Uzņēmuma konkurētspējas novērtējums un paaugstināšana pašlaik ir ļoti aktuāla. Tirgus ir pārpildīts ar precēm un pakalpojumiem. Nokļūt tirgū vēl nenozīmē tur arī noturēties. Lai varētu noturēt līmeni un attīstīties, ir nepieciešams regulāri veikt mārketinga pētījumus – ārējās un iekšējās vides analīzi, novērtēt savus galvenos tirgus konkurentus, uzņēmuma un konkurentu priekšrocības un trūkumus. Jācenšas visu laiku būt soli priekšā konkurentiem. Uzņēmumam ir jābūt kam unikālam, kas spētu piesaistīt klientus labāk kā konkurenti.
Kvalitātes un konkurētspējas problēma ir universāla mūsdienu pasaulē. No tā, cik veiksmīgi tā tiek risināta ir daudz kas atkarīgs valsts un katra patērētāja ekonomiskajā un sociālajā dzīvē.
Konkurences faktoram ir piespiešanas raksturs, tas spiež ražotāju ar tirgus pamešanas draudiem nepārtraukti nodarboties ar kvalitātes uzlabošanas sistēmu un palielināt savas produkcijas konkurētspēju. Tirgus objektīvi un stingri novērtē viņa darbības rezultātus. Preces vai pakalpojuma konkurētspēja ir izšķirošais faktors panākumu gūšanai tirgus konkurencē.
Attīstītas tirgus konkurences apstākļos mārketings kļūst par efektīvu līdzekli, lai risinātu preču kvalitātes un konkurētspējas problēmu, savukārt mārketinga atgriezeniskā iedarbība, paplašina vai samazina viņa iespējas. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Viesnīcas "Hotel Vantis" darbības analīze un konkurētspējīgas stratēģijas izveidošana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/291071

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties