Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,79 (13%)
Cena ar atlaidi*:
18,69
Pirkt
Identifikators:867114
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.06.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 33 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2004.g. - 2014.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Vadīšanas stilu teorētiskie aspekti    9
1.1.  Tradicionālie vadīšanas stili    15
1.2.  Vadīšanas stilu situatīvā pieeja    23
1.3.  Vadīšanas stilu transformācijas pieeja    28
1.4.  Mūsdienu vadīšanas stili    30
2.  Vadīšanas stilu analīze uzņēmumā „X”    36
2.1.  Uzņēmuma „X” raksturojums    36
2.2.  Uzņēmuma darbinieku aptaujas un vadītāja intervijas rezultātu apkopojums    37
2.3.  Sekundārā datu pētījuma apkopotie rezultāti    43
3.  Ieteikumi uzņēmuma „X” darbības uzlabošanai    45
  Secinājumi    48
  Priekšlikumi    49
  Izmantotās informācijas avotu saraksts    50
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Vadīšanas stils ir dažādu paņēmienu, uzvedības un izmantotās varas formu kopums, ar kuru palīdzību vadītājs ietekmē padotos.
2. Tradicionālie vadīšanas stili, kas ir autoritārais, demokrātiskais un liberālais vadīšanas stils, ir atkarīgi no vadītāja saskarsmes un ietekmes uz darbiniekiem, un lika pamatus vadīšanas stilu teorijas attīstībai.
3. 20. gs. 70. gadu situatīvās pieejas vadīšanas stilu teoriju būtība ir vadītāju rīcības modeļa izvēle atkarībā no konkrētas situācijas, pie tām pieder F. E. Fidlera modelis, T. Mičela un R. Hausa modelis, P. Hersija un K. Blanšāra modelis, V. Vruma un F. Etona modelis.
4. D. Goulmena pētījumi, likuši pamatu un attīstījuši „6 līderības stilu” vadīšanas teoriju. Šī teorija radīta ņemot vērā iepriekšējo teoriju bāzi un papildinot to ar mūsdienām raksturīgiem vadīšanas stiliem, nosakot vadītajam nepieciešamās prasmes un rakstura īpašības ņemot vērā D. Goulmena veiktos „Emocionālās inteliģences” pētījumus.
5. Jo vairākus vadīšanas stilus vadītājs izprot un pielieto, jo labāk. Vadītājam ir jāspēj elastīgi piemēroties situācijai un mainīt savu vadīšanas stilu, kad apstākļi to pieprasa.
6. Uzņēmuma „X” aptaujas rezultātā noskaidrots, ka vadītājs lēmumu pieņemšanā darbiniekus iesaista tikai tik daudz, lai uzzinātu viņu domas un idejas jautājumos, kas tieši var ietekmēt uzņēmuma nākotni.
7. Vadītājs savā darbā pielieto tādus motivācijas līdzekļus kā prēmijas un uzslavas par labi paveiktu darbu. Darba procesā tiek ieturēta distance starp vadītāju un darbiniekiem, neveidojot nekāda veida personiskās attiecības un tuvākus kontaktus par formālām, pieklājīgām darba attiecībām.
8. Pēc intervijas atbildēm var secināt, ka vadītājs savus darbiniekus vērtē viduvēji, lēmumu pieņemšana notiek vienprātīgi, lai gan darbiniekiem nav liegta iespēja izteikt savu viedokli, vadītājs ar darbiniekiem runā tieši un atklāti, vadītājs uzskata, ka darbiniekiem nav jāzina kādi ir uzņēmuma mērķi.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,17 €
Materiālu komplekts Nr. 1355406
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Vadīšanas stili uzņēmumā X un to pilnveidošanas iespējas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/867114

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties