Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Uzņēmuma SIA "1Telenet" personāla vadīšanas analīze un uzlabošanas iespējas

     

    Diplomdarbs66 Vadība

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
4,08 (19%)
Cena ar atlaidi*:
17,40
Pirkt
Identifikators:856138
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Anotation    4
  Аннотация    5
  Ievads    6
1.  Personāla vadības teorētiskie aspekti    8
1.1.  Personāla vadības vēsturiska attīstība    8
1.2.  Personāla vadības jēdziens un funkcijas    10
1.2.1.  Personāla plānošana, meklēšana un atlase    11
1.2.2.  Jauno darbinieku adaptācija uzņēmumā    19
1.2.3.  Personāla novērtēšana    21
1.2.4.  Karjeras izaugsme un attīstība    24
2.1.5  Personāla motivācija    31
2.1.  Uzņēmuma raksturojums    40
2.2.  Darbinieku plānošana, meklēšana un atlase    43
2.3.  Jauno darbinieku adaptācija    46
2.4.  Personāla vērtēšana    48
2.5.  Darbinieku motivēšana    51
3.  Personālu vadības funkciju izpēte un esošās personāla politikas novērtējums    54
3.1.  Anketēšanas rezultātu analīze un interpretācija    54
3.2.  Intervijas rezultātu analīze    61
3.3.  Personāla politikas novērtējums    61
  Secinājumi un priekšlikumi    64
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    66
  Pielikumi    67
  Galvojums    67
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās vadīšanas procesi aptver jebkuru dzīves jomu, taču īpašu nozīmi tie ieņem uzņēmējdarbībā un ekonomikā, kur dažādu procesu vadīšana ir visu darbību pamatā. Mainīga ekonomiskā vide, kādā darbojas Latvijas uzņēmumi, būtiski paaugstina uzņēmuma vadības pieņemto lēmumu nozīmību, kā arī nepieciešamību pēc aktuālas un adekvātas informācijas par izmaiņām tirgū un uzņēmuma vietu tajā. Lēmuma kvalitāte ir atkarīga no tā pieņēmēja profesionālās kompetences un informācijas, kas lēmuma pieņemšanas brīdī ir uzņēmuma vadības rīcībā. Mazajos un vidējos uzņēmumos visbiežāk nav tik spēcīgas personāla nodaļas, kas kvalitatīvi un kvantitatīvi spētu piegādāt vadībai informāciju par situāciju tirgū. Līdz ar to ir svarīgi apzināties faktorus, kas vadītāja rīcībā nonākošās informācijas apjomu ierobežo vai pat zināmā mēra izkropļo.
Cilvēks nav mašīna vai tehnoloģiskā iekārta, kuru var nodarbināt, remontēt un ekspluatēt nepārtraukti. Darbaspēks ir ļoti specifisks resurss, kura radošā darbība ir pamats uzņēmuma attīstībai. Kaut gan pastāv daudz teorētisku apcerējumu par personāla vadīšanas procesiem un sistēmām, lai realizētu personāla pārvaldi praksē, vadītājam ir jāpieliek daudz pūļu un enerģijas, veidojot saskanīgu un sistemātisku darbu. Personāls ir visjūtīgākais un visietilpīgākais uzņēmuma resurss, kurš prasa daudz uzmanības un ieguldījuma. Līdz ar to neefektīvā personāla vadīšana uzņēmumam var sagādāt ļoti daudz problēmu. Veidojot efektīvu, mūsdienīgu, pārdomātu un sistemātisku personāla vadīšanas sistēmu, uzņēmums sev nodrošina stabilu atbalstu tālākai attīstībai. Tādējādi, aktuāla ir jebkura uzņēmuma vadības prasme organizēt vadīšanas procesus, atpazīt problēmas, rast tām efektīvu risinājumu un lai izturētu konkurenci ir strauji jāmainās, jāatmet visu lieko, jāmeklē jauni ceļi un iespējas. Pats galvenais ir veids un attieksme, kā izglītot cilvēkus un organizēt procesus uzņēmumā.
Vispāratzīts ir fakts, ka investīcijas personāla izaugsmē un karjeras virzībā ir uzņēmuma panākuma ķīla, jo uzņēmuma peļņa ir atkarīga vienīgi no darba ražīguma. Visi uzņēmuma vadītāji gribētu, lai viņiem būtu vislabākie darbinieki - patstāvīgi, kompetenti, ar augstu atbildības sajūtu un daudzām citām prasmēm un īpašībām, jo tieši no viņiem lielā mērā ir atkarīgs darba ražīgums. Bet, lai tādus darbiniekus iegūtu ir jāveic ļoti liels darbs. Šodienas apstākļos darbiniekiem vajadzētu apzināties, ka viņi ir svarīgs faktors visā ražošanas procesā. Diemžēl ir jāatzīst, ka Latvijā nepievērš lielu uzmanību cilvēku faktoram, bet var būt laiks un augošas prasības sabiedrībā iznīdēs visu neproduktīvo un rezultātus nenesošo.
Darbā tiks apskatīta personāla vadīšanas būtība mūsdienās un personāla vadīšanas funkcijas, kā arī kā personāla vadīšana tiek realizēta SIA “1Telenet” darbībā. Svarīgi ir noskaidrot, kas ir vājie posmi uzņēmuma personāla vadīšanā; cik lielā mērā tā ir vadītāju neprasmīga rīcība, vai arī nepiemērota darba vide; cik lielā mērā darbinieki var būt droši par savu darbu un gandarīti par padarīto.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −32,86 €
Materiālu komplekts Nr. 1125229
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma SIA "1Telenet" personāla vadīšanas analīze un uzlabošanas iespējas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/856138

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties